Klubmodul henter siden
Dagridelejr i uge 32
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Gå ikke glip af den helt særlig oplevelse, det er at være på ridelejr. Vi tilbringer hele dagen sammen med hestene og de andre ryttere. Vi rider dressur, spring, skovture, balance og rytterlege. Vi laver konkurrencer, lærer om sikkerhed, hestens adfærd og hvordan den plejes. Efter at have været på ridelejr, er du derfor både en dygtigere rytter, endnu bedre til at omgås og forstå hestene og du har helt sikkert også lært nogle nye ridepiger at kende. Drenge er også meget velkommen.

Dagridelejr i sommerferien

Fra mandag d. 5. august til fredag d. 9. august 2024 kl. 08.00-16.00.

Lejren er for alle ryttere. Undervisningen opdeles i hold alt efter niveau.

Pris kr. 2.500,00-

Morgenmad og frokost er inkluderet i prisen. Vi forsøger at tilgodese alle, men har eleven fødevareallergi, bedes I selv medbringe mad.

OBS - For alle ridelejre gælder:

Tilmeldingen foregår gennem klubmodul. Der er et begrænset antal pladser, som går efter ”først til mølle”.

Får eleven medicin eller har allergier giv venligst besked ved ridelejerens begyndelse.

Tilmeldte
19 /30